Trzebież lasem + nowy skrót

Wtorek, 26 stycznia 2021 | dodano: 26.01.2021

Szczecin - Tanowo - Zalesie - Trzebież - Port - na Myślibórz, skręt droga pożarowa nr 17 , Zalesie, Tanowo - jezioro Goplana  trzy okrążenia, Szczecin

Warunki różne, najwięcej śniegu na trasie  z Pilchowa do Tanowa,  droga leśna przeważnie czysta, w południowej części lasu, temperatura plusowa,  na szosie  Trzebież - Myślibórz  minus  -0,3 stopnia, trasa pod lodem, nieraz bardzo grubą warstwą lodu  ale głównie chropowatym, tak więc dało radę jechać.

Rondo w Tanowie

Pomnik w Trzebieży zrobiony z oryginalnej XIX wiecznej boi znalezionej nad Zalewem.

Droga Trzebież  - Myślibórz okazała się być pod lodem,  były gorze miejsca.

Dlatego skręciłem przedwcześnie z trasy i przetestowałem nowa drogą leśną nr 17, łączącą szosę  Trzebież  - Myślibórz z drogą pożarową nr 14 i biegnąca dalej do Drogoradza.

Śniadanie w Zalesiu

A na wybranym odcinku znów zebrałem reklamówkę przydrożnych leśnych śmieci.  I tak po trochu trasa z Zalesia  do jezioro Piaski , stała się czysta, jak i ta do Trzebieży.  Ciekawe na jak długo ... ?

| 18:11 wtorek, 26 stycznia 2021 | linkuj Dbasz o czystość w lesie jak nikt inny, chociaż to powinno być normą. Świetna, odważna trasa. Piszę to mając na uwadze fakt bolesnej wywrotki Kuby na prostej trasie pod Decathlonem. Chyba przyjmują tam tylko towary, bez handlu.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ytuma