Stargard

• Temperatura -6.0°C
Piątek, 12 lutego 2021 | dodano: 12.02.2021

Szczecin  - Dąbska - Puszcza Bukowa - Trzcinowa -  Płonia - Szlak Cysterski - Rekowo - Bielkowo - Jęczydół - Zieleniewo - Stargard - powrót tą samą drogą , z wyjątkiem,   odcinka z Rekowa z którego wyjechałem ulicą Gościnną - powrót w Szczecinie objazdem przez Dąbie

ulica Handlowa. Nie wiedziałem, że tu jeżdżą pociągi !

Wjazd do Puszczy  o świcie.

Oto dlaczego  wolę kuchenkę od ogniska. Przy okazji nawiązując do ostatniego wpisu i uwag.  Kuchenkę
nabyłem rok temu i celem było zachowanie diety zimą,  w trakcie jazdy na rowerze. W poprzednim roku  łącznie zrzuciłem
ponad 40 kg i osiągniętą  wagę trzymam od maja.   Przyzwyczaiłem się do m. in regularnych posiłków, a to znaczy,
że głód zastaje mnie w różnych miejscach, a nie wszędzie da się rozpalić ognisko. Pomijając to wydaje mi się to
dużo bardziej skomplikowane.   Kwestia gustu. To tak dla wyjaśnienia. .  Natomiast uwagi techniczne odnośnie paliwa, modeli  zawsze mile widziane,

Płonia

Pierwszy raz przejechałem cały szlak cysterki do Rekowa, co wiązało się z marszem przez pole i to dłuższą drogą.
Nie wiem kto wpadł na takie wyznaczenie szlaku i jaki był w tym cel ?

Rekowo postój.

Plac po dawnym kościele w Rekowie.

Odpowiadając na komentarz pod ostatnim wpisem,  dla tego co lubi gotowanie Dornfelda  dziś naleśniki z masłem orzechowym.
Nie urodził się jednak taki, co by wszystkim dogodził. Więc "Pan Mlicjant", który miał z tym problem w ostatniej relacji
niech tu po prostu nie wchodzi i nie będzie miał problemu.

Skrzyżowanie dróg w Rekowie, odbijam w lewo na Bielkowo.

Droga do Bielkowa.

Bielkowo

Dawny cmentarz w Jęczydole.

Dalej prosto do Stargardu do punktu, gdzie skończył się śnieg, to jest przystanku przy ulicy Szczecińskiej - "Wieżowiec"

Powrót tą samą drogą aż do Rekowa - tu jednak do  Jezierzyc - wyjechałem ulicą Gościną .

W środku lasu znowu znalazłem się na szlaku cysterskim.  Przypomniałem też sobie o przestawionym aparacie.

Ostatni postój w Puszczy Bukowej.

Generalnie cały dzień mroźno, ale nie w słońcu i to jest zła wiadomość, bo wystarczyło by skutecznie utrudnić jazdę w drodze powrotnej, śnieg w niektórych miejscach stał się grząski.