Puszcza Wkrzańska - pętla nowe drogi - bez numeru oraz 16

Wtorek, 1 czerwca 2021 | dodano: 01.06.2021

Po spotkaniu z Januszem i Kubą, skręciłem w las w Zalesiu, dalej bez planu,  na bieżąco  wybierałem trasę, tam gdzie mi się akurat podobało.

Po wjechaniu do lasu na wysokości Zalesia, skręciłem w prawo w pierwszą lepszą nie oznaczoną numerem drogę , biegnącą od leśniczówki, dalej cały czas prosto, przeciąłem  m. in,  drogę nr 28,   oraz drogę z  Nowej Jasienicy do Karpina, jadąc dalej prosto  wyjechałbym na drogę do Drogoradza. W pewnym momencie  droga zrobiła się zarośnięta, w tym także pokrzywami, a  ja już zdążyłem się przebrać w krótkie spodenki.   Wróciłem na drogę Nowa Jasienica - Karpin i  udałem się do Karpina,  dalej  drogą asfaltową nad Jezioro Piaski, gdzie pozbyłem się pierwszej  partii zebranych  po drodze śmieci.

Dalej pojechałem w kierunku  Trzebieży ,  po drodze  wjechałem na krótko na drogi pożarowe nr 19 w kierunku południowym i północnym, ale  ostatecznie  zrezygnowałem z obu wariantów.     Już blisko Trzebieży spodobała mi się nieznana  droga pożarowa nr 16, którą dojechałem do drogi asfaltowej nr 14 tuż pod Trzebieżą,  pojechałem do Trzebieży, by znowu pozbyć się partii zebranych śmieci. Wróciłem  drogą przez las,  pojechałem do : Drogoradza, Nowej Jasienicy, drogi leśnej nr 27,  skąd pojechałem do Szczecina.

Pierwsza długa nieoznakowana droga, ze zmienną nawierzchnią, ale w całości przejezdna.

Przecięcie z drogą z  Nowej Jasienicy do Karpina.

Dalej prosto, ale zaraz po zrobieniu zdjęcia, droga  zrobiła się dosyć mocno zarośnięta, tak więc dziś sobie odpuściłem i wróciłem do miejsca na poprzednim zdjęciu.

Dwa zdjęcia z drogi pożarowej nr 16, środkowy odcinek nieco trudniejszy, ale także do przejechania