Cmentarz - zmiana łańcucha i kasety

Sobota, 27 listopada 2021 | dodano: 27.11.2021

Po cmentarzu  zmiana łańcucha i kasety.

Założone typ SRAM 850, kaseta sprowadzona z Chin w czasie całkowitego braku  kaset 8 biegowych i spekulacyjnych cen,  obecnie sytuacja się poprawiła,  ale ponieważ  w tych porąbanych czasach wszystko jest możliwe od razu zamówiłem części na kolejną wymianę.

Trudno nie szykować się na wszystko w czasie  gdy starszy się nas brakami prądu, z powodu braku węgla, ceny rosną do góry, a jednocześnie zamyka się kopalnie,  przy czym jednocześnie  choć to wszystko dzieje się w imię walki z ociepleniem, natykam się dziś już po raz który w mediach głównego nurtu, że grozi nam epoka lodowcowa. Żeby nie było wątpliwości,   ci którzy mnie znają wiedzą, że temat przyrody i ochrony środowiska jest mi bliski,  tylko, że ekologia nie ma nic wspólnego  ekologizmem i terrorem pod pozorem ekologii.

Obecna cena napędu

Kaseta  104, 66 ZŁ
Łańcuch 43,66 zł

Wymiana przy dystansie BS 123983.47

Poprzednia wymiana  przy dystansie napęd zmieniony przy dystansie na BS 116872.92 25 kwietnia, kaseta była niefirmowa, z powodu braku części.  zważywszy na rodzaj zakupu i tak długo posłużyła,