100 000 KM na Kalkhoffie - Passow pętla

Niedziela, 24 kwietnia 2022 | dodano: 24.04.2022

Mapka - tak mniej więcej|:

Wartin - węzeł szlaków, początek nowej trasy

Pierwsza żywa żaba, oczywiście została przeze mnie przeniesiona w bezpieczne miejsce

Rzut oka do tyłu,  najprawdopodobniej jest to skrót  pozwalający na ominięcie Karlsberga na trasie Wartin - Blumberg

Blumberg kościół

Blumberg - węzeł szlaków, miałem tu dylemat gdzie jechać

Ostatecznie pojechałem tylko kawałek zerknąć na skrót do Gramzow, wygląda obiecująco

Tymczasem, postanowiłem kontynuować pierwotny plan, by zobaczyć pałac w Schnoenow, zanim pojawi się zieleń na drzewach

Pałac z obydwu stron

Droga nr 166,  skręciłem w prawo, by odwiedzić jeszcze Passow i dojechać do dworca kolejowego,  co ważne w Passow, droga 166 się kończy  i zaczyna ekspesowa, są tam jednak alternatywne szlaki dla rowerów

Tak to wygląda przed Passow

Passow

Passow, spod znaku przebija zamalowany symbol drogi 166,  jak widać zaczyna się tu autostrada,  w prawo alternatywna droga przez  Wedemark

Kawałek dalej jest druga droga przez Briest, oba warianty są oznaczone pod dworcem w Passow, mam nadzieję, się tu kiedyś pokręcić

Stąd drogą 166 do obwodnicy Schwedt, pod samym miastem pojawia się droga ekspresowa,  jest jednak możliwość poruszania się starą drogą alternatywną.

Obwodnica Schwedt

I dwójką do Szczecina, zamkniętą w Gartz,  tak więc bardzo  dziś spokojnej

| 20:14 środa, 27 kwietnia 2022 | linkuj Gratulacje! Sam rower nie przejechał.
| 16:56 poniedziałek, 25 kwietnia 2022 | linkuj Faktycznie mogłiśmy się spotkać się gdzieś na terenach Niemiec. Z przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia z trasy pokrywające się z naszymi. Na jednym rowerze 100 tysięcy kilometrów to wyczyn, chociaż być może i ja mam zbliżony wynik. Zazdroszczę Tobie gruntownej znajomości niemieckich terenów - ja tam zaglądam raczej j od święta i nie tak głęboko.
jotka
| 10:35 poniedziałek, 25 kwietnia 2022 | linkuj Niesamowite, że dziś nasze trasy częściowo się pokrywały :) brawo dla roweru ! I brawo dla Ciebie za Dzisiejszy dystans !
gadbagienny | 01:21 poniedziałek, 25 kwietnia 2022 | linkuj Gratuluję dystansu roweru !!!
Daj znać firmie może załapiesz się na jakiś gratis - całość dystansu udokumentowana to dla nich reklama.
Regularnie "tu" zaglądam - podziwiam.
pzdr. Jarek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa upacj