Gramzow - Prenzlau

Środa, 27 kwietnia 2022 | dodano: 27.04.2022

Mapka, pod koniec wizyta rodzinna i kawa a Pogodnie oraz krótka dokrętka  w  przy Urzędzie Miejskim  Debiut, nowej obręczy na przednim kole.

Schmolln - początek nowych terenów

Wyjazd do Wollina

Gramzow - dawna stacja, dziś muzeum kolejnictwa

Gramzow - ruiny klasztoru

Gramzow - Seehausen

Węzeł szlaków w Polzow

Na zielono szlaki rowerowe, jest gdzie jeździć i co testować

W Seehausen - postanowiłem przedłużyć trasę i pojechałem za jezioro przez Polzow, po drodze mijając geograficzny punk  środka Uckermark

Tam też zaczyna się jedna z wielu pięknych ścieżek, a widoki są naprawdę wspaniałe

Kościół w Polzow, a przed kościołem pomnik upamiętniający zamordowanego młodego człowieka.

Widok na Prenzlau, z przeciwległego brzegu jeziora.

Opisywałem ostatnio problem z kartą pamięci, znalazłem jakąś starą w szufladzie, niestety nie sprawdziłem pamięci  i tu się pamięć skończyła, tym niemniej tu kończył się najbardziej ciekawy odcinek, od Prenzlau, droga bardziej znajoma, a poza tym mam nadzieję,  tym odcinkiem się jeszcze wybrać. Postaram się szybko uzupełnić brak w tym zakresie.

W Prenzlau znaki informowały o zamknięciu drogi w kierunku Brussow, zaryzykowałem na szczęście  obok zamkniętej  drogi, była ścieżka rowerowa, nie było to więc problemem.

| 19:59 środa, 27 kwietnia 2022 | linkuj Również podziwiam za dystans piękną dokumentację wycieczki. Zdjęcie z drogowskazami - Falkenwalde - tak nazywało się przed wojną Tanowo.
jotka
| 19:07 środa, 27 kwietnia 2022 | linkuj Pięknie !
| 18:58 środa, 27 kwietnia 2022 | linkuj Super wyprawa
| 16:42 środa, 27 kwietnia 2022 | linkuj Szczerze podziwiam Ciebie za systematyczne wycieczki po niemieckiej stronie. Znasz te tereny jak mało kto. Słoneczna pogoda bardzo pięknie wpływa na urodę zdjęć. Znakomita dyspozycyjność, bo nie każdego stać na tak długie wycieczki.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa spotk