Piaski Wielkie - Sibin

Wtorek, 17 maja 2022 | dodano: 17.05.2022

Zmiana kierunku wiatru i zmiana kierunku jazdy, po ostatnich wycieczkach po Niemczech.

Do Goleniowa  wzdłuż S-3, potem przez las drogą pożarową nr 7 i 2, niestety ten wariant w najbliższym czasie odpada, bardzo ładna droga stała się drogą piaszczystą, tak więc cały odcinek wzdłuż torów kolejowych trzeba było iść pieszo.    Na tym odcinku zbieranie śmieci, ostatni raz jechałem tam w styczniu,  po tym okresie zebrane znowu 15 puszek, butelek ...

Za Goleniowem jazda dawną trójką do Parłówka, tam pomyślałem, żeby pojechać do Wolina i zobaczyć, co dalej się dzieje, z budową dalszych odcinków S-3,  z Troszczynie wjechałem na trójkę, w Piaskach Wielkich skończył się pas awaryjny, więc postanowiłem  zrobić objazd do Sybina, droga pozostawia wiele do życzenia, ale się udało.  Z Sybina jazda  przez Recław,  Stepnice, najbardziej prostą drogą do Szczecina.

W Rurzycy pierwszy grzyb jadalny - żółciak siarkowy, przy ruchliwej drodze, tak więc zbiór odpadał.