Wypadek - ale wyszedłem cało

Wtorek, 14 marca 2023 | dodano: 14.03.2023

Brussow

Wiosenny dzień, ale z fatalnymi prognozami i mającym się pojawić silnym wiatrem i to się sprawdziło zwłaszcza gdy piszę.

Plan więc był taki by pojechać  o świcie, gdy wiatr jest słaby i wracać z przyjaznym silniejszym wiatrem, ale jeszcze przed załamaniem pogody. I wszystko się sprawdziło i udało.

I wszystko było by fajnie, gdyby zdecydowanie najbardziej groźne wydarzenie na rowerze,  do dzisiaj i mam nadzieję, że w ogóle.  Tak jak zwykle najbardziej niebezpieczne zdarzenia trafiają się tak, gdzie nie sposób  oczekiwać zagrożenia.

A wypadek miał miejsce, praktycznie na granicy Szczecina, po wyjeździe ze Stobna, na pięknej nowej ścieżce rowerowej, gdzie kończą się zabudowania. Przepisowo wjechałem z jezdni na ścieżce  i zrobiłem sobie pauzę i zostałem skasowany, przez cofający samochód dostawczy Inpostu, nawet nie wiem dlaczego akurat tam jechał on do tyłu.

Gleba, kawałek zostałem przejechałem się na asfalcie z rowerem , ale na szczęście są tylko zdarte kolana i spodnie do wyrzucenia, Kierowca się nie wypierał i na pewno nie zrobił specjalne, sprawa załatwiona polubownie. Inne drobne usterki już naprawiłem, przyjechałem o własnych siłach, grunt, że nic się nie stało.

Rower też cały, nie do zdarcia ta maszyna  .. :)

Trasa to Dobieszyn - Hintersee, Loecknitz -  Brussow, - Frauenhagen - Wollin  - Krackow - Bobolin, będzie mapka i kilka zdjęć,

Teraz zostałem skasowany stojąc na ścieżce rowerowej, w styczniu  2013 na  stojąc na trawniku przez psa, choć wtedy gorzej się skończyło ( opisy na BS), kojarzę też znikąd wyjeżdżający samochód w środku lasu, który o mało mnie kiedyś nie skasował,  tymczasem na drogach, nieraz ruchliwych, w nocy, w górach także zimą - nigdy mnie nic złego nie spotkało, tak już mam..

Zamówiłem już nowe spodnie i przy okazji nową oponkę, także w weekend pewno na rower .. Rana odkażona, opatrunek jest. ... wszystko jak należy.

| 19:59 sobota, 18 marca 2023 | linkuj Jaki z tego wniosek? Na rowerze trzeba jechać, a nie stać,
A tak serio, to współczuję - dobrze, że nie skończyło się gorzej. Szybkiego powrotu do zdrowia!
| 18:46 czwartek, 16 marca 2023 | linkuj Zdumiewająco spokojnie opisujesz ten bardzo niebezpieczny wypadek, no i szczęście, że konsekwencje były takie a nie inne. Trudno nie podziwiać Ciebie za regularne wycieczki na długich dystansach.
Marecki
| 20:18 wtorek, 14 marca 2023 | linkuj Ojoj, dobrze że tylko te zadrapania, a i rower cały. Niestety samochodziarze nie patrzą jak jeżdżą.Dobrze że chcociaż ten wiedział że spartolil. 100 + to chyba tylko nagroda pocieszenia.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ntrum