Węzeł S-3 Stepnica - Rokita pętla

Niedziela, 16 kwietnia 2023 | dodano: 16.04.2023

Drugi raz z rzędu skorzystałem, ze szlaku z Lubczyny do Modrzewia, tym razem już znaną trasą, dalej podobnie jak poprzednio do końca drogi leśnej 21 pod Stepnicą, następnie w lewo do widocznej  na pierwszym zdjęciu krzyżówki  i w kierunku na Przybiernów do przecięcia z S-3, tu skręt w kierunku  Goleniowa,  dalej przez Goleniów,  skrót leśny i wzdłuż S-3 do dawnego zjazdu na Załom i prosto do Szczecina.    Do  Lubczyny  dojechałem drogami asfaltowymi.

Po drodze kilka fajnych dróg leśnych do sprawdzenia, w tym nowo wybudowana droga nr 4.

| 13:03 poniedziałek, 17 kwietnia 2023 | linkuj Muszę się tam wybrać i sprawdzić, jak się jeździ tymi nowymi odcinkami. Ale to raczej jak się zrobi cieplej.
| 08:01 poniedziałek, 17 kwietnia 2023 | linkuj Obszerne informacje na temat istotnych ciekawostek na temat wszelkiego rodzaju dróg i ścieżek rowerowych na terenach mało mi znanych, niestety. Tym razem ze zdjęciami - brawo.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oscsi