Za J. Piaski - bocian w Tanowie, czyli chyba już wiosna

Piątek, 15 marca 2024 | dodano: 15.03.2024

Ograniczony czasem, więc runda po bliskiej okolicy,  wiosennie, w słońcu około 22 stopni, jak w tytule po drodze pierwszy bocian w Tanowie, ponadto w drodze powrotnej przeniesiona żaba wędrująca do Goplany, dwa dni temu też takową przeniosłem do tego zbiornika.

Powrót przez Zalesie, Wegornik, dziś wstąpiłem do tamtejszego "Ośrodka Edukacji Ekologicznej" i dostałem parę map, w Zalesiu pozbyłem się tradycyjnie niewielkiej porcji zebranych śmieci leśnych.

Czekałem na niedzielę, planując dłuższą zdjęciowa wycieczkę, ale  wygląda na to, że idzie pogorszenie pogody, ma być zimno i wietrznie dodatkowo nie z tego kierunku co trzeba wiec, tę  jazdę pewno przełożę aż będą lepsze warunki.

| 22:20 piątek, 15 marca 2024 | linkuj Zaskoczyłeś mnie informacją na temat bociana w Tanowie. Dziś mijałem dwa gniazda bocianie w Dobrej i Buku ale były puste. Na drzewie przy ścieżce rowerowej wokół Goplany widziałem wydruk z prośbą o uwagę dotyczącą żab ale ich tam nie widziałem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciesc