Ueckermuende - pętla

Niedziela, 17 marca 2024 | dodano: 17.03.2024

Szczecin - Tanowo - Puszcza - J. Piaski - rondo - Hintersee - Ueckermuende - Liepgarten -  Eggesin - Hintersee - Dobieszczyn granica - dla przedłużenia, szlakiem konnym do szosy na Nowe Warpno - rondo - kier. Trzebież - J. Piaski - Tanowo - Szczecin  miasto objazd

I znowu na trasie spotkałem Jarka :)

Wiatr spowodował przełożenie moich pierwotnych planów, była to jazda czysto dla zdrowia, by się ruszyć z domu i nie rdzewieć w niedzielę, "tam pod wiatr który był amortyzowany przez tereny leśne, powrót z wiatrem" - to była myśl przewodnia dzisiejszej jazdy.

jotka
| 21:32 wtorek, 19 marca 2024 | linkuj Piękny dystans brawo.
| 19:42 niedziela, 17 marca 2024 | linkuj Jesteś poza wszelką konkurencją wśród moich, rowerowych znajomych . Zadziwiasz mnie bardzo długą wycieczką po bardzo trudnych terenach. Nawet w czasach, gdy mój pesel nie był dla mnie zbyt dokuczliwy, to i tak nigdy nie odwiedzałem tak odległych terenów. Szczerze podziwiam i gratuluję sprawności.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mniem