Szczecin - Załom - Goleniów - Zółwia Błoć - Moracz - Wysoka Kam. - Parłówko - Jarszewo - Dziwnówek - Kamień Pomorski

• Temperatura -3.0°C
Sobota, 26 lutego 2011 | dodano: 26.02.2011

Dziś moja najbardziej ulubiona trasa nad morze.
Temperatura w chwili wyjazdu - 6, przy powrocie +1. Generalnie cicho, spokojnie, wiatr najczęściej w plecy piękna bezchmurna pogoda.

Trasa turystyczna za Goleniowem - droga na Moracz

Kośćiół w Niewiadowie

Droga leśna Rokita - Wysoka Kamieńska

Widok od którego zawsze choruje, kolejne piękne drzewa przydrożne poszły pod topór. Na zdjęciu droga za Kamieniem Pomorskim, ma być ona remontowana. Faktycznie remont jest konieczny. Pytanie tylko, czy ta wycinka jest uzasadniona tj. czy droga będzie poszerzana lub powstaną nowe drogi dla rowerów, chodniki dla pieszych. Jeżeli nie, jest to kolejna rzeź na drodze, dzięki której na drewnie ktoś zarobi kilkaset tysięcy złotych.

Dziwnówek

Po prostu ja. Słońce dawało po oczach :)

sargath
| 20:32 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj Jurek - Arek nam przekazał :D
AreG
| 19:16 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj Jurek mówiłem, mówiłem ale w takiej grupie mogłeś nie usłyszeć
| 18:52 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj Tak wróciłem pociągiem z Kamienia Pomorskiego. Pociągi bezpośrednie do Szczecina wg. nowego rozkładu jazdy od 1 marca do 22 czerwca 2011: 13:02, 16:51 (oprócz sobót), 19:47, są też pociągi z przesiatką w Wysokiej Kamieńskiej. Trasę można sobie przedłużyć i pojechać do Trzebiatowa, skąd jadą pociągi z Kołobrzegu. PS. Odnośnie mojego poprzedniego wpisu o 9.20 byłem w Dąbiu a nie w Płoni, nad rzeką Płonia. :)
jurektc
| 18:29 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj Nikt nic nam nie przekazywał,a wiatr dzisiaj troche nam przeszkadzał.
Dystans niczego sobie.
Pozdrawiam.
athena
| 18:18 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj Hej, pozazdrościłam Ci takiej wycieczki i też kiedyś chciałabym kiedyś zrobić taką trasę. Czy wracałeś może pociągiem z Kamienia do Szczecina i wiesz, czy jest stamtąd dobre połączenie?
| 18:10 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj Wiatr był od strony lądu więc na samej plaży osłoniętej wydmami zero wiatru, morze przypominało jezioro. Cisza i spokój. Pogoda faktyczna była super do jazdy nad morze a zwłaszcza wiatr. Trzeba było jechać:), o godzinie 9.20 byłem na moście w Płoni, spotkałem kogoś z waszej ekipy, poprosiłem go by was pozdrowił ode mnie, przekazałem także wiadomość, że jade nad morze i kieruję się na Goleniów.
sargath
| 17:28 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj pogoda idealna nad morze, nie wiało tam za bardzo ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ykows