Przygotowania do wiosny, do warsztatu po nowy łańcuch, kasetę i klocki hamulcowe

Poniedziałek, 28 lutego 2011 | dodano: 28.02.2011

Dystans dotychczaosego napędu to ok. 4630 km, połowa tego co poprzednio - ale użytkowany był on w warunkach jesienno - zimowych.

| 20:28 wtorek, 1 marca 2011 | linkuj Niby prawda tylko, że jak się zrobi naprawdę ciepło wszyscy dają rowery do serwisu i wtedy kiedy trzeba coś wymienić przychodzi się do sklepu i słyszy się zdanie, rowerów nie przyjmujemy z braku miejsca, proszę przyjść w poniedziałek w przyszłym tygodniu. I mamy wtedy ładną pogodę, ciepło na dworze i rower nienadający się jazdy. Oczywiście kto ma zacięcie może to zrobic sam ale ja się w to nie bawię. Jak przyjdzie już prawdziwa wiosna chcę mieć pewność, że rower jest sprawny i nie martwic się czy łańcuch jeszcze wytrzyma kolejną wycieczkę.
sikorski33
| 00:29 wtorek, 1 marca 2011 | linkuj Ja w tym roku mam z tym spokój. Na wiosnę wsiadam na nowy rower.Kupiłem go jesienią,ma dopiero przejechane około 1000km.
A mój zimowy jest po wymianie całego napędu. Wymieniłem też tylne koło.Tak że zimą chodzi jak zegarek;)
Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oscsi