Szczecin - Berlin

Piątek, 3 czerwca 2011 | dodano: 03.06.2011

Celem tego wyjazdu nie było zwiedzane, lecz dojazd do Berlina, by dwa dni później wyruszyć stamtąd do Eberswalde gdzie o 8.00 rano rozpoczynał się Sternfahrt z udziałem szczecińskich bikerów. Wyjazd o 4 rano przyjazd do Berlina o 13.00.

Wiatr był idealny tzn. w plecy, było gorąco, ale nie aż tak jak w następnych dniach, zwłaszcza w niedzielę.

Jedynym nieprzyjemnym a właściwie tragicznym zdarzeniem był śmiertelny wypadek w Schwedt, gdzie jak później wyczytałem na niemieckim lokalnym portalu internetowym pijany 23 latek, zjechał nagle z drogi na ścieżkę rowerową i potrącił 58 letniego rowerzystę, który wkrótce zmarł. W chwili mojego przejazdu nie było już jego uczestników, lecz jedynie rozbity samochód, rower i plama krwi na jezdni oraz służby: straż pożarna i policja. Warto pamiętać, że w Niemczech także po drodze poruszają się debile.

Aleja czereśniowa przed Garz.

Pomnik ku czci poległych w I wojnie światowej w Felchow przed Angermuende.

Kamień milowy wyznaczający odległość do Berlina, kamienie takie stawiane były od XVIII wieku. 1 mila pruska to 7532 metry.

Widok na klasztor w Chorin z głównej drogi.

Dąb pokoju w Rudnitz posadzony w 1871 roku z okazji końca wolny prusko – francuskiej.

Berlin. Granica miasta.

Pomnik Ernsta Thalmana w Berlinie.

Socrealistyczna fontanna.

| 19:08 piątek, 3 czerwca 2011 | linkuj Moje uznanie w związku z danymi wycieczki, czekam na opis i zdjęcia. Paru szczecińskich bikerów to chyba faktycznie przysłowiowe cyborg a ich (w tym Twoje) wyczyny są imponujące, no ale jak w takim otoczeniu ma się czuć ktoś, kto regularnie jeździ ale tylko po 30 - 40 km ? Odpowiem - wcale nie zazdroszczę tylko podziwiam. Pozdrawiam !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iaiwr