NOWY ŁAŃCUCH I KASETA

Łańcuch SRAM PC-850, 50 zł
Kasta PG - 830 8 rz. 11 - 30, 52 złotych
Usługa serwisowa 15 złotych

Dodatkowo wyregulowanie hamulców i inne drobne "podregulowania".

Zrobione od ręki.

Przebieg, identycznego dotychczasowego zestawu: 8746 km, bez zabawy w metody trzech łańcuchów, czyszczenie sztoteczkami itp. rzeczami. Na upartego można by było trochę jeszcze wyciągnąć.

| 10:15 środa, 5 października 2011 | linkuj Ja serwisuje rower w sklepie Synkros. Odnośnie złodziei, to jednym ze sposobów na zmniejszenie ryzyka kradzieży, jest kupno roweru nie sprzedawanego w Polsce. Przez 4 lata, spotkałem tylko jeden rower marki Stevens, innego typu niż mój. W przypadku kradzieży, wystarczy, że podam prosty opis: Stevens w czarnym kolorze i każdy rozpozna mój rower. Jeżeli ktoś skradnie np. Authora czy inną popularną markę, to nawet mając przed oczyma zdjęcie skradzionego roweru trudno jest go wyłowić na ulicy, giełdzie. Inna sprawa, że potencjalny złodziej może nie skojarzyć, że mój rower jest rowerem markowym. Oczywiście nie to było głównym powodem, że zdecydowałem się na kupno roweru w Niemczech. Ale to już inna historia.
| 11:33 niedziela, 2 października 2011 | linkuj Znam tą idee i z góry dziękuje. Wolę wydać te 100 zł raz czy dwa razy w roku. Co do dbania o rower, to tylko w tym zakresie , jak się przekłada na bezpieczeństwo. Im rowej wygląda gorzej tym lepiej, pięknie wyglądający rower to prezent i zachęta dla złodzieja.
Serwisant :) | 11:26 niedziela, 2 października 2011 | linkuj Witam "bawiąc" się w dwa łańcuchy (nie wiem po co trzy - idea polega na tym, że na łańcuchu nr I robimy 2000km zakładamy łańcuch nr II jeździmy następne 2000km, wracamy do numery I i tak w kółko) na kasacie można zrobić spokojnie ponad 30.000. Wystarczy czyścić napęd (także nie wiem po co szczoteczka) zwykłą szmatą, smarować łańcuch dosłownie kilkoma kroplami oleju do tego przeznaczonego po każdej jeździe. ... ale można też jeździć na brudnym napędzie, nie dbając o rower... i zarżnąć kasetę, łańcuch... nie wspominając, że rolki przerzutki też tego za dobrze nie znoszą a o samej przekładni już nawet nie śmiem wspominać :P. Generalnie o rower należy dbać :) Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zycia