Danowo

• Temperatura -5.0°C
Piątek, 27 stycznia 2012 | dodano: 27.01.2012

Wolny dzień, wyjazd o 05.30, by został czas na nie rowerowe sprawy.
Jazda do Klinisk, przerwa na śniadanie w cukierni Asprod. Następnie do Danowa, gdzie po raz pierwszy jechałem 3 km malowniczą drogą: Danowo – Podańsko. Bardzo dobra alternatywa dla drogi Goleniów – Mosty.

Drugi postój na dworcu w Goleniowie i przy dworcowym grzejniku na podsuszenie ubrań. Warto tak układać teraz trasy, by po drodze były takie punkty. PKP najlepiej grzeje na dworcach: w Świnoujściu i Kołobrzegu w dalszej kolejności w Goleniowie i Szczecinku.

W Niemczech super ogrzewalnia jest na dworcu w Pasewalku z hermetycznie zamkniętym pomieszczeniem i temperaturą pokojową w środku.

Temperatura w chwili wyjazdu -3 stopnia, wg. pogodynki temperatura miała się obniżyć do -5 i zakładam, że tak było, temperatura odczuwalna (minimalna) z powodu dosyć silnego wiatru wg pogodynki -15 stopni.

Temperatura w chwili powrotu -2 stopnia, odczuwałem wyraźne ocieplenie, czyli wcześniej musiało być zimniej. Jazda niestety głównie pod wiatr.

Rzeka Ina o świcie.

Droga Danowo – Podańsko. W Podańsku ładny kościółek i pomnik ku czci poległych w I wojnie światowej.

Suszenie w Goleniowie. Oprócz tego moją metodą na wilgoć jest spokojna jazda, by ograniczyć pocenie się oraz mniej lub bardziej efektywne ubranie termoaktywne.

W sumie udana wycieczka, choć czuję niedosyt, że nie zrobiłem dłuższego kółka.

| 10:28 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj W niskich temperaturach też jeżdżę w wolniejszym tempie by zbyt mocno się nie spocić. Różnica w całkowitym czasie jest niewielka, a mam przynajmniej jaką taką gwarancję, że nie skończy się to przeziębieniem. A do tego górne drogi oddechowa są mniej narażone.
giorginio12
| 19:06 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Moje ubranie też było dzisiaj lekko mokre od jazdy ale niestety po drodze nie było dworcowej suszarni:)) Pozdro;
jurektc
| 17:01 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Najlepiej predkośc wybrac do mozliwości wtedy bedzie upragniony kompromis.
| 13:17 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Fajnie się suszyłeś ! Dobry sposób na dłuższe zimowe trasy !
krzychs4
| 12:53 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Gratulacje. Miło jest patrzeć na fotki bez grama śniegu. Szerokiej drogi i wielu rowerowych kilometrów.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa upaln