Święto Cykliczne plus krótka jazda do miasta.

Niedziela, 27 maja 2012 | dodano: 27.05.2012

Punkt startowy Głębokie.

| 07:34 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Podobało mi się i to bardzo, a nawet gdyby nie to i tak musiałbym jechać na taka imprezę zarówno z szacunku dla pracy organizatorów jak i cel. Mam nadzieję, że zadziała tu efekt kuli śniegowej i za rok będzie jeszcze więcej. Uważam, za celowy udział tylko w takich imprezach , o których jest głośno i liczba rowerzystów jest na tyle duża, że mogą zostać zauważeni, a zatory są na tyle duże, że co niektórzy debile zaczynają się ekscytować, kto wydał zgodę na taką imprezę. Wczoraj pokazaliśmy jak jest nas dużo, podobał mi się przejazd Trasą Zamkową, główna arterią miasta.

Natomiast organizacja przejazdu, w której ma szansę udział wziąć kilkudziesięciu rowerzystów, nie ma sensu, bo w ten sposób osobą postronnym pokazuję się, że rowerzyści to tylko mała grupa zapaleńców, a nie jest to prawda.

Marzy mi się taka sytuacja, jaka miałem rok temu w Berlinie, gdzie wieczorem robiliśmy grillowa imprezę a samochodziarze przyjeżdżali metrem, bo już wcześniej było wiadomo, że w mieście będą korki i trąbi się o tym w telewizji, informują o tym banery w mieście, gazety itd.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa bohat