Diagnoza lekarska - obowiązkowo na rower - ten prawdziwy....

Czwartek, 28 marca 2013 | dodano: 28.03.2013

Od ostatniego wpisu uczęszczam do siłowni, celem dalszej rehabilitacji nogi, na rowerze dla inwalidów, zwanym niekiedy "rowerem stacjonarnym" ". Z punktu O osiągnąłem max. poziom 11 levelu i max. siłę 170 Watów (przeciętna jazda z mocą 130 WAT) cokolwiek to znaczy. Z kolei zgięcie nogi pozwala na jazdę na minimalnym ustawieniu siodełka, zaczynałem od 10 dziurki. Dziś bezwzględne zalecenie napisane w karcie wykrzyknikiem, jazda codziennie rowerem, jak najwięcej km, tempo umiarkowane najlepiej płaski teren i to czy chcę czy nie chcę, nawet kosztem chodzenia. Lekarz zalecił, skoro jeździłem dotąd dużo, to teraz mam jeździć dwa razy więcej, ale wytłumaczyłem, że chyba tu przesadził. Do 3 kwietnia jeszcze "jazda" na siłowni (uzgodnione z lekarzem), mam nadzieje, że śnieg w końcu stopnieje, jazda po śniegu i lodzie jest super, ale nie wtedy kiedy zaczyna się jazdę po urazie. Pierwszym celem jest osiągnięcie formy pozwalającej na dojazd do Loecknitz celem odbioru paczek, a dalej się zobaczy.

Na zakończenie wyrażam podziw dla tych, którzy potrafią latami chodzić do siłowni,nie ma czegoś bardziej nudnego niż "jazda na roweropodobnym" sprzęcie.Dla mnie to koszmar, mam nadzieje, że się szybko skończy. Dziękuje wszystkim, którzy życzyli mi szybkiego powrotu do zdrowia.

| 15:07 wtorek, 2 kwietnia 2013 | linkuj Zatem już czekam na Twoje, jak zawsze interesujące, relacje z prawdziwych wycieczek po ciekawych terenach.
| 07:04 piątek, 29 marca 2013 | linkuj Super! Trudno o lepsze zalecenie dla Ciebie! :)
| 20:42 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj Super ,że już możesz jeździć ! .....jeszcze chwilka i będzie ta wiosna ! Obiecuję !!! :)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losic