Powiat gryfiński

Niedziela, 23 czerwca 2013 | dodano: 24.06.2013

Straszny leń, czasem tak bywa, więc turlałem się wolno nawet jak na mnie, spowalniany dodatkowo przed wiatr. Wyjazd po 14:00 bez specjalnego celu, najpierw do Gryfina przez Niemcy. W Gryfinie przejazd po placu Barnima, na którym wg informacji w internecie rozpoczynają się szlaki rowerowe. Nie ma tam nic związanego z rowerami. Następnie do Wełtynia i Wirowa, powrót do Gryfina i jazda w kierunku Szczecina. W Czepinie pierwszy zjazd do Żabnicy, gdzie natknąłem się na szlak rowerowy Zielona Odra, szlak zgubiłem koło rzeczki Omulna, mogłem tylko przypuszczać, gdzie należy skręcić w las, ale żadnego znaku w terenie nie było, objazd asfaltem przez Chlebowo, przy kolejnym przejeździe przez rzeczkę, a właściwie strumyk, znowu znalazłem się przy szlaku Zielona Odra, chciałem więc dalej jechać nim do Szczecina, ale na pierwszym rozjeździe znowu nie wiedziałem gdzie jechać. Generalnie, oznakowanie szlaków to kpina z turystów, ani jednej mapy, ani jednego drogowskazu, znaki jeżeli są malowane chyba były zimą, przeważnie na drzewach na takiej wysokości, że są przesłonięte przez liście i zazwyczaj nieczytelne. Tym niemniej sporo jest tam dróg, jeszcze przeze mnie nie przejechanych. Na koniec dodam, że tym razem wg. serwisów miało padać, dla odmiany żadnego deszczu nie było.

Zjazd do Żórawia.

[url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,395694,dworzec-w-czepinie.html][/url

Dworzec PKP w Czepinie.

Droga do Starych Brynek.

url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,395697,stare-brynki.html][/url]

Stare Brynki.

Chlebowo – pomnik upamiętniający walki w 1945 roku.

Aleja w Chlebowie.

Kośćiół w Chlebowie.

Lapidarium w Radziszewie.

| 21:47 poniedziałek, 24 czerwca 2013 | linkuj Ciężko nie zgodzić się z tym co piszesz o oznakowaniu. Rzeczywiście czasami zakrawa to na kpinę, a wręcz policzek dla turysty poruszającego się na rowerze. ;)
srk23
| 17:25 poniedziałek, 24 czerwca 2013 | linkuj DDR-ki nie są mocną stroną naszego regionu, ale najważniejsze że jest tyle ciekawych miejsc godnych zwiedzenia.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejl