Kliniska - Załom - Wielgowo

Środa, 16 lipca 2014 | dodano: 16.07.2014

Wyjazd po 15:00. W związku z budową ronda na ulicy Goleniowskiej i nowej organizacji ruchu dziś testowałem okoliczne drogi, skróty i objazdy.  Dziś  m.in  chyba pierwsza w życiu wizyta w Załomiu i osiedlu Kasztanowym, trzy razy przejechana ulica Goleniowska aż do zamkniętego już zjazdu na trójkę, leśny skrót do Załomia, szlak Anny Jagiellonki do Klinisk, kawałek szlaku rekowskiego w stronę Wielgowa, jazda nowym rondem i trasą do Wielgowa, test starej drogi z Wielgowa do zjazdu na Chociwel, powrót m.in ulicą Tczewską. Powrót po zmroku, ale i tak żal, że tak wcześnie. Jak już byłem na drodze wylotowej na Chociwel miałem wielką ochotę zrobić pętle i pojeździć tak do drugiej, trzeciej w nocy. Niestety, nie pomyślałem wcześniej i byłem, bez żadnych zapasów żywnościowych, a na rowerze jak wiadomo głód i niski cukier może dopaść w każdym momencie, a z tego co wiem, na tamtej trasie nie ma żadnej możliwości uzupełnienia zapasów.