Przybiernów - Moracz pętla

Czwartek, 1 stycznia 2015 | dodano: 01.01.2015

Szczecin - Miękowo - Przybiernów - Moracz - Niewiadowo - Białuń - Miękowo - Szczecin

Niestety Jarek mnie ubiegł i nie będzie pierwszego miejsca na BS w skali całego roku i nie zrobię już w tym roku najdłużej wycieczki  miesiąca :)   Długo by to nie trwało, ale zawsze. Pomimo to w sumie udany wyjazd.

Jedno wydarzenie wprawiło mnie w dobry humor. Otóż pod Przybiernowem, nie wyskoczyły mi pod koła dwa kundle, choć było słychać ich szczekanie. Mam nadzieje, że to nie przypadek i tak już zostanie. Oznacza to bowiem, że i w Polsce da się czasem załatwić pozytywnie sprawę w sposób cywilizowany jak się tylko chce. Opis sprawy tutaj: http://dornfeld.bikestats.pl/1262814,Gotowy-na-wsz...

Nieco mniej optymistyczna była  trzecia guma ( w ciągu czterech wyjazdów) w   nowej, a właściwe starej, tylko nieużywanej oponie. Coś czuje, że gdybym załatał dętkę, dosyć szybko złapał bym kolejnego kapcia. Zdecydowałem się więc użyć kupionego kilka lat temu "Pannen - Spraya", który zawiera środek  pod ciśnieniem łatający automatycznie dziury.  Wystarczy włożyć spray do wentyla, a potem wsiąść i jechać. Środek zadziałał.

Aparatu, nie brałem, po prostu nie ma sensu brać go na jazdę po wielokrotnie już przejechanych drogach.