Babigoszcz - grzybny sezon trwa + synkros w pierwszą stronę 22.10 - ok. 2 km

Środa, 21 października 2015 | dodano: 21.10.2015

Dwa miejsca. Pierwsze przypadkowe, zobaczyłem z drogi grzyby i zacząłem je zbierać posuwając się między dwoma drogami przeciwpożarowymi 27 i 28. Średnia jakieś 50 grzybów na godzinę, potem podpatrzona miejscówka za torami kolejowymi ( jakieś 4 km od głównej drogi) i tam po raz kolejny eldorado w dużych gęstych krzakach jagodowych. Druga połówka kosza została uzbierana w pół godziny. Łącznie 170 podgrzybków plus pewna ilość nie zebranych nadających się jak najbardziej do zbioru. Do okolic drugiego miejsca, docierają praktycznie wyłącznie rowerzyści, stad tez różnica w tempie nie niczym dziwnym.

W środę grzyby, we czwartek w południe do Synkrosa, wymienić napęd, który właśnie zaczął przeskakiwać.

Grzyby rosną też na drogach :)

W języku normalnych ludzi sprzedawcy grzybów, dla Policji, Urzędów Skarbowych i Sanepidu ludzie, których należało by zamknąć ...

Po lewej na prezent, po prawej dla mnie.

coolertrans
| 18:04 środa, 21 października 2015 | linkuj wypaśny ten prezent..
DaruS
| 17:37 środa, 21 października 2015 | linkuj Pewnie niech im dadzą obowiązek posiadania kas fiskalnych albo przynajmniej uproszczoną księgowość i nałożą akcyzę, no i oczywiście opłata do zarządu dróg za dzierżawienie pobocza. Każdy powinien mieć również zarejestrowaną DG oraz odprowadzać składki do ZUS. No i podniosło mi się ciśnienie ... przyszło nam żyć w dziwnych czasach... swoją drogą 104 km to godny dystans biorąc pod uwagę grzybowy cel podróży.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epatr