Synkros - wymiana napędu

Piątek, 23 października 2015 | dodano: 23.10.2015

Typ łańcucha i kasety bez zmian.

Kaseta SRAM PG-850 11-30 8 rz. - 87,99 zł
Łańcuch - SRAM - PC 850 - 42, 00 zł
usługa serwisowa: 15,00 zł

Dystans w tym roku: 11125 km.
Dystans poprzedniego napędu tj. łańcucha i kasety 9965 km.
Dystans przedniego "talerza"   napędu ( największego - tylko na tym jeździłem) - 9965 km. "Talerz nie zmieniony".

Data poprzedniej wymiany napędu: 13 luty 2015 rok.

Dystans roweru: 40421, 50 km.

| 16:40 piątek, 23 października 2015 | linkuj Właśnie dlatego notuję, wszystkie remonty, by wiedzieć co się sprawdza, a co nie. Mam dokładnie takie doświadczenia, kilka razy używałem napędu Shimano i zawsze się zawiodłem, także w przypadku wybierania rzeczy z wyższej półki, ponadto raz zerwał mi się łańcuch po kilku km. Może to przypadek, może nie, ale mam już uraz do tej marki jeżeli chodzi o łańcuchy i kasety. Z firmy SRAM zawsze byłem zadowolony i to niezależnie czy model był tańszy czy droższy. Niejedna osoba wykręciła by na tym zestawie dużo większy dystans, na pewno to, że nie należę do lekkich osób i jeżdżę nieraz z dużym bagażem zwiększa obciążenia i wpływa na żywotność. Ponadto nie bawię się szczególnie w konserwacje i czyszczenie napędu, tylko zwykła szmatka jak łańcuch jest całkiem zabłocony i z grubsza smar jak za głośno chodzi. Czas potrzebny na czyszczenie i smarowanie każdego ogniwka jest moim zdaniem więcej wart niż ewentualne oszczędności. Tym bardziej nie bawię się w metody dwóch, trzech łańcuchów. O rower nie dbam, rower eksploatuję a jak gorzej przez to wygląda, to tylko lepiej, jest mniejsze ryzyko kradzieży :) . Z Synkrosa jestem zawsze zadowolony, choć jak zawsze w takich wypadkach opinie są różne, więc niczego nikomu nie polecam ani nie odradzam, w takich wypadkach sprawdza się tylko własne doświadczenie, zresztą w moim przypadku Kadrzyński odpada, gdyż nie mają oni na składzie produktów "SRAMowskich", a przynajmniej nie mieli ich podczas mojej ostatniej wizyty w tym sklepie.
davidbaluch
| 15:25 piątek, 23 października 2015 | linkuj nie mogę się do serwisu wybrać jakoś, a też powinienem..
| 13:52 piątek, 23 października 2015 | linkuj Jak widać z powyższych informacji masz szczegółowe dane na temat swego roweru. Do Synkrosa oddałem ostatnio rower tylko dlatego, że Kadrzyński otwiera swój warsztat o 11:00, Synkros wcześniej.Bardzo jestem ciekawy informacji na temat wymiany napędu Twojego roweru. Pozdrawiam - Janusz

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obote