Nowa droga rowerowa - granica w Dobieszczynie

Środa, 15 czerwca 2011 | dodano: 15.06.2011

Wjazd na ścieżkę rowerową od ul. Dąbskiej w Pilchowie, jak jechałem w pierwszą stronę pasy były dopiero malowane, dwie godziny później były już gotowe.

Przejazd rowerowy przez ulice w kierunku Bartoszowa. Na uwagę zasługuje oznakowanie, niby rzecz normalna, ale nie u nas.

Przejazd rowerowy dla jadących do Tanowa i dalej w kierunku Dobieszczyna.

Informacja dla Prezesa, Niemcy znowu atakują.

Już kilka lat temu, gdy droga ta była zagrodzona przez zasieki i płoty, wkroczyli na naszą drogę graniczną Niemcy i zrobili nam kilkadziesiąt metrów darmowej drogi. Pisał o tym nawet „Kurier Szczeciński”, swoją drogą dziwne, że niezareagowała na to straż graniczna, jak koparki wjechały do Polski. Dodatkowo, ponieważ w tym miejscu granica idzie w kierunku północno – zachodnim, źle oznakowano drogę, widoczny po lewej stronie niemiecki słupek, to jeszcze teren Polski.

| 20:47 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj Na ścieżce rowerowej faktycznie kończone są ostatnie prace typu kosmetycznego i "po długich i ciężkich cierpieniach" nie pozostaje nam nic innego, niż cieszyć się tymi czterema czy też pięcioma kilometrami ścieżki Trwało to długo ale wreszcie jest OK ! Ze zdjęciami tabliczek na słupach jednak mnie wyprzedziłeś. Wiele razy przejeżdżałem przez granicę za Dobieszczynem (pierwszy raz w grudniu 2007 r) i nie zwróciłem uwagi na położenie słupków granicznych w tym miejscu - bystry jesteś. Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa itree