Iskender Kebab - Goleniów

Niedziela, 18 marca 2012 | dodano: 18.03.2012

Wyjazd dopiero po 11.00. Wcześniej nie mogłem. Sam nie wiedziałem dokąd zajadę: może nad morze, może na trasę wąskotorówki do Babigoszczy..? Plany zostały przerwane w Miękkowie, gdy chcąc zrobić małe zakupy, okazało, że nie wziąłem ze sobą pieniędzy. Musiałem wrócić do Goleniowa do bankomatu. Wracać mi się już nie chciało. Po drodze wizyta w „kebabowni” rekomendowanej przez "Misiacza". Są dwa lokale na tej samej ulicy, przy czym jeden czynny jest całą dobę.

Dla siebie kupiłem bułkę z trawą, którą skonsumowałem w parku, dla rodzinki zabrałem padlinę.

Wschodnia obwodnica Goleniowa łącząca drogi Goleniów – Zółwia Błoć oraz Goleniów – Maszewo. Szczęka mi opadała, bo jest to zwykła dwujezdniowa droga choć o pięknej nawierzchni. Tablica zakazuje rowerzystom jazdy po pustej obwodnicy i nakazuje jechać ruchliwą drogą do Goleniowa, z głębokimi koleinami, grożącymi w przypadku najechania wywrotką. W samym Goleniowie sytuacja jest nie lepsza. Zamierzam napisać, do odpowiedzialnych za ustawienie znaku, jak tylko ustalę adresata tak kretyńskiego pomysłu.

Ogólnie było miło i przyjemnie, choć znowu za krótko.

UZUPEŁNIENIE:

Znalazłem filmik z przejazdu po obwodnicy w dwie strony, ściezka się pojawia na filmie podczas 1:35 minuty, gdzie wyjeżdza z lasu. Podczas przejazdu na pólnoc widać jak skręca w prawo w las podczas 6:02 minuty.

Czyli jak podejrzewałem są dwie możliwości:

1. Jest ona niedokończona, wówczas nie powino być zakazu jazdy rowerem na nieukończonym odcinku

2. Jest ukończona, tylko nie ma oznakowania jak nią wjechać od strony północnej.

| 19:03 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Szczerze mówiąc, zacząłem teraz grzebać w necie i też widzę, że jest jakaś ddr z budowie. W każdym razie taki miałem widok. Jeżeli ścieżki jeszcze nie ma, znak jest bezsensowny, jeżeli jest ( co też jest możliwe, bo oznakowanie jest często najsłabszą stroną), to przydała by się jakaś informacja.
| 18:52 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Dziwne. Ostatnio jechałem z Goleniowa do Maszewa i mijałem rondo, na którym ta obwodnica odbija-widziałem zakaz ruchu rowerów, ale odniosłem wrażenie, że wzdłuż jezdni biegnie DDRka.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zekon