Ucieczka przed EURO

Wtorek, 12 czerwca 2012 | dodano: 12.06.2012

Wyjazd poza miasto równo 0 20.45, powrót parę minut po zakończeniu meczu. Przedtem krótkie zerknięcie na strefę kibica i piękny widok, kilkanaście osób stoi obok policjantów na ozdobnej roślinności w ciągu "alei fontann",czyli wyrażanie patriotyzmu poprzez niszczenie wspólnego mienia. Przy okazji przetestowałem na sobie jak zbiorowość potrafi wyłączać w człowieku myślenie, wystarczyło wyjechać do lasu by nabrać do tego wszystkiego właściwego dystansu i naocznie przekonać się, że świat idzie swoim rytmem, słońce zachodzi jak co dzień i gdzieś tam daleko odbywa się mecz a nie wojna Polsko - rosyjska, co próbują nam wmówić media. O dziwo w lasku arkońskim sporo ludzi z psami, na spacerach, byli rowerzyści, biegacze. Mecz obejrzę sobie na spokojnie jutro, a sam wynik bardzo dobry. Gratulacja dla naszej drużyny. W lesie zrobiło się trochę mokro i bardzo dobrze, ubocznym efektem jest zapiaszczony rower, więc trzeba będzie go wyczyścić na kolejny mecz :)